Livestream .....

Watch live streaming video from kazhmiran at livestream.com

3 Ocak 2013 Perşembe

2

.....


Birbirine düşman iki kişinin kadere kelepçelenmesi. Yine bu gece sadece senin gözleri gördüm yıldızlarda. Bana çok şey gösterdiler bilmek istemediğim. Hala oradasın ve bana bakıyorsun biliyorum. Her gece. Ay ışığı gibi ... Işıldıyorsun ... Soğuk bir nehrin güneşi gibi ... Ve rüyalarım da en akla sığmaz hayallerime inat senin için o nehre gidiyorum. Ben değil, ruhum sana geliyor ... Belki de sadece sınırsız ruhların beşiğinde sallanmış imkansız düşlerim var seninle. Unutmak istesem de başaramıyorum artık. Çünkü sadece, tek kanatla kalmış olsam bile yinede uçmak istiyorum o gecenin senin gözlerinle ışıldayan gökyüzünde. 

İyi geceler meleğim. 
- Marcus Tasartir

((....... ahh ahhh ♥))

2 yorum: