Livestream .....

Watch live streaming video from kazhmiran at livestream.com

26 Ağustos 2013 Pazartesi

8

............ Satan...


Hi folks....

I don't write anything more than lay down time
these days are doing different things with my sister
I plan to show you soon but currently only have to handle some basic information....
More coming soon .... 


This is our new Satan...
I will not say his name, and his name is not Satan
I hope you like him, because you learn a lot more about him soon. (this is wip version)

Thank you guys.. ♥ LoveU 

8 yorum:

  1. ZAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NAH!!!! Adını ilk ben söyledim X'DDD hahahha tarih yakınlaştıkça bende heyecanlanıyorum bak şimdi!!!

    AAAAH Bina bu çok iyi oldu yaa.. Diğer tüm hepsinden daha iyi.. Gittikçe daha iyi daha iyi oluyorsun ama offf -.- Bitsin artık yaaaa ölücem bu gidişleeeeee (*✖∀✖*) ♥

    Komisyon yaptırıcam bu gidişle :D

    YanıtlaSil
  2. ahahahhahaah yaptır yaptır şekerim ne duruyorsun b eklerim doğrusu ^^

    YanıtlaSil
  3. Görürsün bak... Çizme böyle yaaa!!!! Sinir oluyorum (≧﹏≦)ehehe sadece şaka.. Devam et kız böyle.. Bak görürsün diğer herkesden daha iyi olucan (ノ✪▽✪)ノ*:・゚✧

    YanıtlaSil
  4. Saol şekerim benim öyle bir amacım yok sadece kendime kanıtlasan ve baktığımı çizebilsem yeter.. Ama bende beğendim çünkü ilk defa bu şekilde bir bakış yapabildim o yüzden.. :DDD

    YanıtlaSil
  5. Beğenmek az kalır Binacım ..buna beğendim sözü az kalır... AHSJSDBJADNDXAÇDKX Yorum yapamıyorum sadece öldüm :D

    YanıtlaSil
  6. Canım benim :)) ne demek.. yapmaya çalıştıkça ve yapabildikçe...... daha da fazlasını yapmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  7. Eh .. yapmalısın bence :D

    YanıtlaSil